Γιατί μου λέει ότι έχει λήξει ο κωδικός μου ενώ έχω κάνει ανανέωση του λογαριασμού μου;

Αν είστε μαθητής στο σπίτι και έχετε ζητήσει να ανανεωθεί ο λογαριασμός σας κανονικά θα πρέπει να μπορείτε άμεσα να μπείτε με τα στοιχεία σύνδεσης (username/password) που έχετε ήδη και με τον κωδικό προϊόντος που είναι ήδη εγκατεστημένος στον υπολογιστή σας.

Υπάρχει όμως το ενδεχόμενο το φροντιστήριό σας να μην έκανε ανανέωση στον υπάρχοντα λογαριασμό σας αλλά να σας δημιούργησε καινούργιο (με διαφορετικό username/password και κωδικό προϊόντος). Σ’ αυτή την περίπτωση θα πρέπει να εγκαταστήσετε ξανά τον κωδικό προϊόντος και να χρησιμοποιήσετε τα νέα στοιχεία σύνδεσης όταν σας ζητηθούν. Δείτε το άρθρο «Δεν υπάρχει κάπου χώρος για να γράψω τον κωδικό προϊόντος πως θα τον εγκαταστήσω;» για το πως θα εγκαταστήσετε τον καινούργιο κωδικό προϊόντος.

Spread the word. Share this post!