fbpx

Αποτυχία ενεργοποίησης School άδειας λόγω του Global Manager

Για να λειτουργήσουν οι School συνδρομητικές άδειες μέσα στο φροντιστήριο θα πρέπει να είναι ανοιχτός ο Global Manager. Δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη ρύθμιση απλώς θα πρέπει να λαμβάνουν internet από την ίδια πηγή.

Αν αυτό δεν συμβαίνει τότε θα εμφανιστεί ένα από τα δύο παρακάτω μηνύματα:

Αυτός ο School κωδικός δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί σε χώρο εκτός του φροντιστηρίου. Αν είστε μέσα στο φροντιστήριο τότε θα πρέπει να ανοίξετε τον Global Manager σε οποιονδήποτε υπολογιστή εντός του φροντιστηρίου και να τον αφήσετε ανοιχτό για όσο διάστημα θέλετε να δουλέψετε με School άδειες. Όταν ο Global Manager είναι ανοιχτός δοκιμάστε ξανά να μπείτε στην πλατφόρμα. Αν ο Global Manager είναι ανοιχτός και παρόλα αυτά εμφανίζεται αυτό το μήνυμα, κλείστε τον και ανοίξτε τον πάλι.

ή

Η περίοδος που είχατε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσετε School άδειες χωρίς τον Global Manager ενεργό έληξε. Ανοίξτε τον Global Manager σε οποιονδήποτε υπολογιστή του φροντιστηρίου σας και κατόπιν δοκιμάστε να μπείτε ξανά. Ο Global Manager θα πρέπει να είναι ανοιχτός συνεχώς ή τουλάχιστον για το διάστημα που θέλετε να λειτουργήσουν School άδειες.

Τι πρέπει να κάνετε:

α) Αν ο Global Manager είναι κλειστός θα πρέπει να τον ανοίξετε.

β) Αν ο Global Manager είναι ανοιχτός τότε κλείστε τον, περιμένετε μερικά δευτερόλεπτα και ανοίξτε τον πάλι.

γ) Αν παρότι κλείσατε και ανοίξατε τον Global Manager το πρόβλημα επιμένει τότε δοκιμάστε να κλείσετε το router σας για μερικά δευτερόλεπτα ώστε να “χαθεί” η σύνδεσή σας στο internet και κατόπιν να το ανοίξετε πάλι.

δ) Αν το πρόβλημα επιμένει τότε ένας ή περισσότεροι υπολογιστές του δικτύου σας καταναλώνουν πολύ bandwidth. Η πιο πιθανή αιτία γι’ αυτό είναι η λήψη ενημερώσεων των Windows ή του Office εκείνη τη στιγμή. Δείτε αυτό το βίντεο https://youtu.be/qP079-Q9uLg για το πως μπορείτε να ρυθμίσετε τους υπολογιστές σας ώστε να καταναλώνουν όσο γίνεται λιγότερο bandwidth όταν κατεβάζουν ενημερώσεις.

ε) Ελέγξτε την ημερομηνία και ώρα του υπολογιστή που είναι εγκατεστημένος o Global Manager και την ημερομηνία και ώρα των υπολογιστών που έχουν την πλατφόρμα και σιγουρευτείτε ότι είναι η τρέχουσα.

στ) Αν παρότι ο Global Manager είναι κανονικά ανοιχτός, δεν υπάρχει κανένα από τα παραπάνω προβλήματα έχετε πάλι το ίδιο μήνυμα τότε θα πρέπει να ελέγξετε αν ο Global Manager παίρνει internet από την ίδια πηγή με τους υπολογιστές που έχουν την πλατφόρμα. Ανοίξτε την σελίδα https://www.whatismyip.com/ στον υπολογιστή που έχει τον Global Manager και σημειώστε την “Public IPv4” που σας εμφανίζει. Κατόπιν πηγαίνετε σε έναν υπολογιστή που έχει την πλατφόρμα και ανοίξτε την ίδια σελίδα https://www.whatismyip.com/ και δείτε την “Public IPv4” που εμφανίζεται εκεί. Αν αυτές οι δύο IP είναι διαφορετικές τότε ο υπολογιστής που έχει τον Global Manager συνδέεται στο internet από άλλη πηγή από τον υπολογιστή που έχει την πλατφόρμα.

Leave Comment