Σε μερικές περιπτώσεις μπορεί οι επαφές του Outlook να μην εμφανίζονται και ίσως να εμφανίζεται και το μήνυμα σφάματος “Η λίστα διευθύνσεων δεν είναι δυνατό να εμφανιστεί. Ο φάκελος “επαφές” που σχετίζεται με αυτή τη λίστα διευθύνσεων δεν ήταν δυνατό να ανοίξει. Ίσως έχει μετακινηθεί, διαγραφεί ή δεν έχετε επαρκή δικαιώματα. Για πληροφορίες σχετικά με την κατάργηση αυτού του φακέλου από το Βιβλίο διευθύνσεων του Outlook, ανατρέξτε στη Βοήθεια για το Microsoft Outlook”.
Σε αυτή την περίπτωση το Outlook χρειάζεται λίγο χρόνο για να ενεργοποιήσει τις επαφές κάτι που μπορεί να διαρκέσει ακόμα και περισσότερο από 30 δευτερόλεπτα. Αν περιμένετε αυτό το διάστημα θα δείτε την λίστα με τις επαφές να ενεργοποιείται.
Αν περιμένοντας το παραπάνω χρονικό διάστημα η λίστα των επαφών δεν εμφανίζεται δοκιμάστε την παρακάτω διαδικασία.
- Ανοίξτε την πλατφόρμα και επιλέξτε την ενότητα του Outlook και το μάθημα 5.
- Πατήστε το κουμπί εξάσκηση.
- Κλείστε το email που θα ανοίξει αυτόματα η πλατφόρμα χωρίς να αποθηκεύσετε τις αλλαγές
- Πατήστε το κουμπί των επαφών (αυτό που μοιάζει με ανθρώπους ο ένας πίσω από τον άλλο). Το κουμπί θα το βρείτε είτε τέρμα κάτω αριστερά στο Outlook σε μια οριζόντια μπάρα είτε στο αριστερό μέρος στην πάνω μεριά σε μια κάθετη μπάρα.
- Κάντε δεξί κλικ στις Επαφές (όχι στο “οι επαφές μου”) και επιλέξτε Ιδιότητες.
- Στο παράθυρο που θα ανοίξει πηγαίνετε στην καρτέλα Βιβλίο διευθύνσεων του Outlook.
- Ενεργοποιήστε την ρύθμιση Εμφάνιση αυτού του φακέλου ως Βιβλίου διευθύνσεων για ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
- Πατήστε ok.
Αν ούτε έτσι υπάρχει αποτέλεσμα τότε θα πρέπει να κάνετε μια επιδιόρθωση του Office από τον πίνακα ελέγχου. Κατόπιν σιγουρευτείτε ότι η εγκατάσταση του Office που έχετε έχει κατεβάσει όλα τα updates από την Microsoft και δεν υπάρχουν updates που δεν έχουν εγκατασταθεί.