Γιατί ο κωδικός μου είναι σε αναστολή; (online σφάλμα 2)

Το εκπαιδευτικό λογισμικό «Αθηνά» αποτελείται από δύο τμήματα που το ένα είναι συμπλήρωμα του άλλου. Το ένα τμήμα είναι το βίντεο του μαθήματος και το άλλο οι ερωτήσεις εξάσκησης. Είναι κρίσιμο ο μαθητής να παρακολουθεί πρώτα το βίντεο του μαθήματος και κατόπιν να εξασκείται σε όσα είδε και άκουσε μέσω των σετ των ασκήσεων. Αν ο μαθητής δεν ακολουθήσει αυτή την πρακτική τότε τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα θα είναι μειωμένα και δεν θα έχουμε πετύχει το καλύτερο γι’ αυτόν.

Με γνώμονα τα παραπάνω το εκπαιδευτικό λογισμικό «Αθηνά» αντιλαμβάνεται αν ο μαθητής έχει βγει από το παραπάνω εκπαιδευτικό μονοπάτι και σ’ αυτή την περίπτωση εμφανίζει το μήνυμα «Δεν ήταν δυνατό να ξεκινήσει αυτή η λειτουργία. Online σφάλμα 2.». Ταυτόχρονα θέτει τον κωδικό σε αναστολή ώστε να ο μαθητής να αναγκαστεί να μιλήσει με τον υπεύθυνο του κέντρου και έτσι να του εξηγηθεί ότι πρέπει να ακολουθεί την τακτική «μάθημα > τέστ» και να μην παρακολουθεί μόνο τα μαθήματα ή να μην κάνει μόνο τα τεστ.

Για να επανέλθει ο κωδικός από την κατάσταση αναστολής θα πρέπει να στείλετε ένα email sto support@learnsoft.gr ζητώντας να καταργηθεί η αναστολή στον/στους κωδικούς που βρίσκονται σ’ αυτή την κατάσταση. Δεν χρειάζεται να αναφέρετε ποιος κωδικός είναι ούτε κάποια άλλη πληροφορία. Απλώς ότι θέλετε να βγουν από την αναστολή. Το σημαντικότερο όμως σ’ αυτή την διαδικασία είναι να εξηγήσετε στον μαθητή που προκάλεσε την αναστολή πως λειτουργεί η εκπαιδευτική διαδικασία ώστε να την ακολουθεί στο μέλλον.

Spread the word. Share this post!

Leave Comment